stargate
systemengineer[MOD]
Frozen Bubble 1.0.0 erschienen 17.02.2003 02:38
Frozen Bubble ist in Version 1.0.0 erschienen. Nun mit 100 Leveln in Einzelspielermodus, einem Leveleditor, 3 20 Kanal Musik Stuecke, 15 Stereo Sound Effekte und mehr. Frozen Bubble 1.0.0 Changes (Vollstaendige Changelog liegt dem Paket bei): - doc: created - doc/frozen-bubble.6: added Debian manpage, make it up-to-date - frozen-bubble, gfx/menu/void_panel.png patch to add "centering" key - frozen-bubble[handle_graphics]: small bugfix when comparing scalar containing code ref - frozen-b... Mehr lesen
GtkRadiant 1.2.12 erschienen 17.02.2003 00:11
Das Level Design Tool GtkRadiant ist in Version 1.2.12 erschienen. GtkRadiant 1.2.12 Changes: - #738 - max texture dirs to 256 fix - #710, AssignSound pattern - #238, apply 0..1 T range when Fitting a patch (instead of 0..-1 previously) - #633, Add ability to change default color in 3D window Misc > Colors > Camera background - #418, mdc load and display (RTCW) - #597, CenterCamera shortcut - #714, bitmap loading fixes and speedups - #715, fixed Alt+Shift cycle/drill select to work wi... Mehr lesen
hier weiter
Frozen Bubble ist in Version 1.0.0 erschienen. Nun mit 100 Leveln in Einzelspielermodus, einem Leveleditor, 3 20 Kanal Musik Stuecke, 15 Stereo Sound Effekte und mehr. Frozen Bubble 1.0.0 Changes (Vollstaendige Changelog liegt dem Paket bei): - doc: created - doc/frozen-bubble.6: added Debian manpage, make it up-to-date - frozen-bubble, gfx/menu/void_panel.png patch to add "centering" key - frozen-bubble[handle_graphics]: small bugfix when comparing scalar containing code ref - frozen-b... Mehr lesen
GtkRadiant 1.2.12 erschienen 17.02.2003 00:11
Das Level Design Tool GtkRadiant ist in Version 1.2.12 erschienen. GtkRadiant 1.2.12 Changes: - #738 - max texture dirs to 256 fix - #710, AssignSound pattern - #238, apply 0..1 T range when Fitting a patch (instead of 0..-1 previously) - #633, Add ability to change default color in 3D window Misc > Colors > Camera background - #418, mdc load and display (RTCW) - #597, CenterCamera shortcut - #714, bitmap loading fixes and speedups - #715, fixed Alt+Shift cycle/drill select to work wi... Mehr lesen
hier weiter